Bine aţi venit blogul meu pentru scrieri terapeutice (mai mult sau mai puţin). (Nu [prea] îşi pune linkuri pe twitter şi pe facebook. Dacă vreţi cumva să-l urmăriţi, e muuult mai sigur să alegeţi altă cale.)


miercuri, 1 mai 2019

Extras din lista eronată a finaliştilor la premiile RomCon 2019


Găsiţi lista completă aici - corectată, adică fără povestirea mea. Pesemne că o pusese cineva acolo din greşeală. Noroc că am făcut un printscreen, altfel aş fi crezut că sunt nebună. (Uneori mă gândesc că numai mie mi se pot întâmpla tot felul de chestii de-astea idioate. Că le atrag ca un magnet.) Şi noroc că am mai dat un clic şi am văzut lista modificată, fiindcă mă grăbisem să mă laud pe facebook. M-am grăbit şi să şterg postarea respectivă, deşi avea deja vreo patru like-uri şi cineva mă şi felicitase. Penibilă situaţie.

Nu-i bai că nu sunt pe listă, dar faza asta cu pusul şi cu scosul m-a călcat urât de tot pe nervi. Şi m-a dezgustat. De numitul RomCon şi diverşii săi organizatori, şi nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu