Bine aţi venit blogul meu pentru scrieri terapeutice (mai mult sau mai puţin). (Nu [prea] îşi pune linkuri pe twitter şi pe facebook. Dacă vreţi cumva să-l urmăriţi, e muuult mai sigur să alegeţi altă cale.)


vineri, 16 octombrie 2015

Tri, tri, tri, toamnă gri

Tri, tri, tri, toamnă gri,
Nu credeam c-o să mai vii,
Ca să mai pot umbla pe drum
Numai în tri-tri-tricoul meu bun.
Tricou ieftin, tricou haios,
Chiar şi la vârsta mea ochios!

Să vă explic:

Asta-s eu şi, de obicei, port tricouri aşa, ca ăsta.

Dar, pentru că tot învăţul are şi dezvăţ, m-am decis să fac o schimbare. Trec la tricouri personalizate. Încep cu una bucată, pe fond negru (pentru că - ştiţi, nu?- negrul subţiază!). M-am gândit repejor cum o s-arate şi l-am schiţat cu ajutorul progrămelului pus la dispoziţie de magazinul de tricouri online.


Iată-l, faţă - spate. Ce părere aveţi? Mi s-ar potrivi sau nu?



Întrebarea nu e retorică, mă interesează părerile domniilor voastre, fireşte - dar de comandat îl comand oricum!

Şi m-am gândit să m-apuc şi de făcut cadouri personalizate, am ales un tricou cu mesaj pentru soţul meu.
Iată-l! (Adică iată tricoul, nu soţul!)


Ce credeţi, o să-i placă dumnealui tricoul?

În aşteptarea răspunsurilor dumneavoastră (serios că le-aştept!), înscriu articolul ăsta în concursul SuperBlog şi mă duc să-mi mai clătesc ochi cu tricouri funny.

Şi...

Tri, tri, tri, toamnă gri,
Totuşi n-ai decât să vii!
Şi tu, şi iarna geroasă!
Fiindcă este cald în casă,
Şi tot în tri-tri-tricou,
Stau când lucrez la birou!

Bine, recunosc că nu e decât o măsuţă pentru laptop, dar trebuia să-i spun birou ca să rimeze! Şi da, lucrez numai când se ivesc ocazii speciale! Pentru că tot ce fac e special! (Adică personalizat!)

12 comentarii:

  1. Comandă tricoul, draga mea, comandă-l!
    Şi, dacă nu mai porţi şepci, în fac cadou pălăria-abajur care mă reprezintă! :)
    Iar când beţi palinca aia vin şi eu! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci pentru oferta de pălărie! :))
      Iar la pălincă te aşteptăm negreşit! :)

      Ștergere
  2. Miao, vreau şi io un tricou pentru pisici!
    Personalizat!
    Cu şoricei peste tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne interesăm şi-ţi comandăm unul. Cadou de Crăciun! :))

      Ștergere
  3. O să-mi comand şi eu un tricou. Cu anacondă pe fond roşu, dogoritor. Fiindcă şerpii adoră căldura! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comandă-l, nu mai zăbovi! Şi să-l porţi sănătoasă, să-ţi ţină de cald - la propriu şi la figurat! :)

      Ștergere
  4. Haios tricoul! :))
    Pe bune!
    Să-l porţi sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce să-i iei omului tricou cu palincă? Mai bine i-ai o sticlă cu palincă! :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))))))))))))
      Îi iau... când vine un sponsor care-mparte palincă! :P

      Ștergere
  6. Eu te sfătuiesc să pui tot o poză şi pe spatele tricoului. Eventual un caleidoscop din ăla, de-al tău. :)

    RăspundețiȘtergere