Bine aţi venit blogul meu pentru scrieri terapeutice (mai mult sau mai puţin). (Nu [prea] îşi pune linkuri pe twitter şi pe facebook. Dacă vreţi cumva să-l urmăriţi, e muuult mai sigur să alegeţi altă cale.)


duminică, 9 iulie 2023

Îmi pare bine de mai multe ori

 


Pe el l-am repezit, într-un comentariu de pe blogul meu, într-o dimineaţă când mă trezisem doar pe vreo 3 sferturi, cu faţa la cearşaf şi cu simţul umorului mort. După ce m-am trezit de-a binelea, am vrut să şterg comentariul, dar îl văzuse deja. Aşa că l-am "reparat" cu încă unul, conform principiului "na-ţi-o frântă că ţi-am dres-o".

Pentru asta, uneori îmi pare rău, alteori îmi pare bine. Bine îmi pare de mai multe ori, fiindcă, urmărindu-i, ca o babă curioasă, articolele şi comentariile (pe unde se întâmplă să dau de ele), am tras concluzia că e ori "bolnav la căpuţ", ori escroc.

Nu zic că toate concluziile mele sunt corecte, dar, până la o probă contrarie foarte convingătoare, mi le menţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu