Bine aţi venit blogul meu pentru scrieri terapeutice (mai mult sau mai puţin). (Nu [prea] îşi pune linkuri pe twitter şi pe facebook. Dacă vreţi cumva să-l urmăriţi, e muuult mai sigur să alegeţi altă cale.)


vineri, 28 octombrie 2016

Concurs ratat

Concursul cu pricina a fost iniţiat, chipurile, din motivele de mai jos:


Regulamentul a fost modificat după ce am cerut precizări într-un comentariu:


Articolul cu care am intenţionat să mă înscriu în concurs se găseşte aici.

Şi iată şi motivul pentru care a fost respins:



Oare cu ce-i dăunează scopului declarat al concursului nişte linkuri în plus, oricât de multe ar fi? Oricum, aş fi apreciat dacă măcar mi-ar fi cerut să elimin o parte dintre ele, sau să le fac "nofollow". Şi chiar am insistat, făcând eu o propunere în acest sens:


La asta n-am mai primit răspuns (în cele cca. 14 ore scurse între timp). N-a sosit nici măcar un "NU" hotărât.

Şi chiar dacă soseşte, de acum înainte, un răspuns afirmativ, nu mă mai interesează. Pentru că mi-am făcut deja o părere despre organizatoarea concursului. Sunt convinsă vânează cu ardoare (mascată) linkuri neumbrite de altele şi că, dacă s-ar expune pe undeva moaştele jupânului Gugăl, s-ar târî în genunchi oricât ar fi nevoie ca să i le poată pupa cu veneraţie,  de teamă că altcumva o să devină invizibilă sub ploaia de penalizări.


Iar eu am scris cele de mai sus ca să-mi descarc nervii - închipuindu-mi că arunc o porţie de matildină peste figura distinsei doamne din nişa culinară a blogosferei.

Oare n-o fi observat că am scris sub pseudonimul "Matilda", nu "Mafalda" şi de-aia şi-o fi închipuit că pot ghici condiţiile nemenţionate în regulamentul unui concurs?

...

Şi oare n-ar fi ăsta un motiv în plus ca să mă lecuiesc de blogărit?